Menu Luk

Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål

Ved at trykke på linket nedenfor, vil du kunne finde svar på spørgsmål i forbindelse med køb her på siden. Du er naturligvis altid velkommen til at sende en mail til mail@birthejensen.dk. Dine spørgsmål vil blive besvaret indenfor 8 timer.

Køber du for over 500 kr. inkl. moms er fragten gratis.  Ved ordrer for max 500 kr. tillægges fragtomkostninger på 99 kr. inkl. moms.

Du kan anvende Dankort, Visa, Visa Elektron, Maestro, Mastercard og Mobilepay, når du handler på hjemmesiden.

Nej, vi hæver aldrig penge på dit kreditkort, før varerne sendes fra lageret. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Ja,  du kan trygt og sikkert handle hos Distinguishedwines.dk. Webshoppen er godkendt af e-mærket og opfylder alle betingelser for god og tryg handel på nettet. 

 

Ja, når du betaler med kreditkort hos Distinguishedwines.dk, benyttes en SSL-Gateway (Secure Socket Layer), som krypterer dine kortoplysninger.

 

Vi leverer hurtigst muligt efter modtagelse af din ordre. Hvis du bestiller dine vine inden kl. 13.00 på hverdage, bliver din ordre almindeligvis leveret dagen efter. Venligst påberegn levering 1 – 3 dage efter afgivelsen af ordren.
Er der længere leveringstid pga ekstra travlhed, da vil du blive kontaktet umiddelbart efter, at vi har modtaget din bestilling. Vi tager forbehold for force majeure og andre udefrakommende begivenheder, der måtte forsinke leveringen. 

Levering sker i tidsrummet 09:00 – 18:00. Modtager vil modtage en sms eller en email på dagen med oplysning om, hvornår forsendelsen forventes afleveret.  Modtager skal som udgangspunkt være hjemme. Alternativt bedes man skrive i kommentarfeltet, hvor kartonerne skal stilles. Har man bestilt levering til en butik eller arbejdsplads, vil levering ske i tidsrummet 10:00 – 16:00.

Din ordre vil blive afsendt med Danske Fragtmænd og leveret til den adresse, som du har skrevet på bestillingen.

Ja, når dine vine bliver afsendt fra Postnords klimatiserede lager, vil du modtage et Track og Trace nummer på e-mail eller sms. Her vil du kunne se status på forsendelsen og forventet leveringstidspunkt. 

Ja, det kan du godt. Det tilrådes at være hjemme. Alternativt bedes du skrive i kommentarfeltet, hvor kartonerne skal stilles på eget ansvar. Hvis opgangen er aflåst og udstyret med dørtelefon, bedes du angive kode eller bemærkning til chaufføren i kommentarfeltet med angivelse af, hvor du ønsker, at varen skal stilles.

Forsendelser afleveres som udgangspunkt ved din fordør. Andre forsendelser afleveres ved vognsiden, så nær modtagers dør i gadeplan som praktisk muligt, eller på rampe eller plads, hvor lastbilkørsel uhindret kan ske. Danske Fragtmænd leverer helt op til 2. sal, hvis der er fri adgang til opgangen. 

Venligst bemærk, at den angivne fragtpris omfatter et leveringsforsøg. Ved forgæves leveringsforsøg eller ventetid, vil eventuelle ekstraomkostninger til fragtmanden blive viderefaktureret til ordreafgiver. 

Ja, du har ret til at fortryde dit køb ifølge Forbrugeraftaleloven. Vinen bedes returneret til Winesonline.dk senest 14 dage efter modtagelse af varen. Inden returnering bedes du rette henvendelse til mail@birthejensen.dk for at få udleveret den korrekte returadresse. 

Du bedes returnere vinen intakt i den originale emballage, som vinen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage resulterer i, at din fortrydelsesret kan bortfalde. Vi gør ligeledes opmærksom på ved fortrydelse af købet, at vinen ikke må åbnes. Så snart vi har modtaget din returforsendesle, tilbagebetales pengene til samme konto som angivet ved din bestilling. 

Ved indtastning af forkert adresse på den afgivne bestilling, bedes du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på mail@birthejensen.dk, således at vi kan få ændret adressen eller annulleret bestillingen. 

Modtager du en forsendelse med synlige tegn på skader under transporten, og du er hjemme ved modtagelsen, er det vigtigt, at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand. Du kan få fragtfirmaets personale til at hjælpe dig med at lave en erstatningssag, hvor  du så vil få krediteret dit køb eller få tilbudt ny levering. 

Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, og du kan konstatere, at forsendelsen er blevet beskadiget, bedes du rette henvendelse til mail@birthejensen.dk. Vi vil være behjælpelig med at få oprettet en erstatningssag og evt. tilbyde dig ny levering eller kreditering af de ødelagte flasker.

Fri fragt ved køb over 500 kr. inklusiv moms

levering 1 - 3 hverdagE

Din ordre vil som udgangspunkt blive klargjort samme dag, som vi modtager den og levering vil ske 1 til 3 hverdage fra ordredato. Der kan dog opstå længere leveringstider i forbindelse med meget travle perioder . I såfald vil vi kontakte dig.

samarbejdspartnere

Vi samarbejder med Postnord, som på deres klimatiserede lager sørger for, at alle forsendelser bliver forsvarligt indpakket og overleveret trygt og sikkert til Danske Fragtmænd, der kan få din bestilling frem hurtigt, sikkert og effektivt.

Leveringsbetingelser

Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 500 kr. til danske adresser (dog ikke til Færøerne, Grønland og ikke-brofaste øer). For køb for max 500 kr vil der være et fragttillæg på 99 kr. Bor du på en ikke- brofast ø, vil levering være mulig efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til vinene, gode ideer til shoppen, eller er der noget information, du savner på siden, er du meget velkommen til at kontakte os ved at udfylde formularen nedenfor, eller skrive til mail@birthejensen.dk

Du skal være over 18 år for at besøge denne hjemmeside.

Er du over 18 år?

Ja! luk mig ind

Desværre, ikke endnu